onsdag 31. august 2011

Mine ønsker...




Jeg er ikke mer voksen enn at jeg skriver ønskeliste jeg altså... siden så mange har spurt! Men det koseligste av alt er jo selvfølgelig om folk kommer og feirer dagen min :)
Her har dere uansett noen tips om dere skulle føle ånden over dere!
Stekepanne.





Tallerkenhylle (gjerne en gammel en).

Bilsetebeskytter (de har en fin med Knerten på hos Brio på Kremmertorget!).



Sukkerspinnmaskin!




Navnestempel med for- og etternavnet til Fenris.

Sokker.





Gavekort hos Kid.


iPhone (5-ern kommer i september. Tilfeldig?).

Billader til mobilen (strykes om noen har vært så vennlig å stjele en iPhone til meg!).






Gavekort på IKEA.







Moby Wrap bæresjal. Gjerne brukt!





Cuttlebug/Sissix alfabet.






Kaffetrakter. Svart med autostopp.




Sykkelvogn. Gjerne brukt!



20 dager igjen... da har dere noen hint :)

2 kommentarer:

  1. Hehe.. Min bursdag er også snart! Kanskje jeg skal gjøre det samme!;)
    Registrerer at du ønsker deg tallerkenhylle! GØY!:)
    Den der er samme som min. Fra IKEA. Enig at gamle er finere.
    Men de er gjerne også dyrere. Dessverre.

    SvarSlett
  2. Oi, har de sånn på IKEA? Har jeg ikke lagt merke til :)
    Ja, de gamle er dyre, det er synd. Håpet er jo at noen kanskje har en liggende i en kjeller eller bod som de ikke bruker som de finner ut at jeg kan pusse opp, hehe.

    Føler meg litt dum som skriver ønskeliste, men det er mye lettere enn å ønske seg noe hver gang noen spør :p

    SvarSlett