tirsdag 9. august 2011

Nørd


Det er lenge siden jeg har vært nerd nå. Men med en natts barnefri fikk jeg plutselig ånden over meg! I mangel på nyere bilder å redigere tok jeg et eldgammelt et (MINST fem år!) og redigerte sønder og sammen. Mest for å teste en del stæsj jeg har lastet ned til Photoshop i løpet av det siste døgnet.

(Bildet er tatt i studio på Fotofagskolen.)


Og ikke nok med at jeg har lastet ned 54 knallfine fonter og sikkert 123 mer eller mindre brukbare brushes, jeg har også bokmerket 15 nye blogger med fotoinspirasjon, tips og triks. Herlig! Nå skal jeg straks bort og hente lille hjerteknuseren min, må vel få tatt noen fine bilder av ham med den nye inspirasjonen min :)

Gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Kjempefint!!!! Det vart lækkert asså!!!
    Flink du snuppa :0)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Fikk nå overdrevet litt iallfall :)

    SvarSlett