søndag 14. august 2011

Klar?


I morgen begynner Fenris i barnehagen. Om vi er klare? Tja... Vi har kjøpt matboks.


Jeg har begynt å merke noen klær.

Jeg har lest brosjyren fra barnehagen, og jeg har snakket med Fenris om at han skal få mange nye venner å leke med hver dag. Alle forsikrer meg om at Fenris vil få det så fint, det skal gå så bra, han kommer til å trives i barnehagen og sjarmere alle de ansatte. Så Fenris er klar.
Men hva med meg?
Hvem er det som forsikrer meg om at JEG skal få det så fint og ha noen å leke med hver dag? Hvem sier at Fenris skal vinke til meg hver dag og bli glad for å se meg igjen når jeg kommer og henter ham? Hva skal jeg finne på hele dagen når jeg ikke har veslegutten min her til å underholde meg?

Sukk... jeg tror jeg må finne meg en "voksenhage" jeg kan leke med andre voksne i...

3 kommentarer:

  1. Så spennede :D
    Det er vel mammaen det blir tøffest for ja ;)hihi. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Her er det åpen "voksenhage" døgnet rundt;o)
    Skjønner at du gruer deg, rart å sende av gårde "babyen" sin. Gruer meg til det blir min tur.
    Verre får oss mødre en barna tenker jeg;o)
    Han kommer sikkert til å stor kose seg han:o)

    SvarSlett
  3. Irene: tusen takk! Jeg får bare bite tenna sammen :)

    Karina: blir nok mye voksenhage på meg fra nå av, ja! Iallfall fram til november... :p

    SvarSlett