lørdag 3. september 2011

Guttekort


Det å lage kort til gutter og menn er vanskelig! Man får jo kjøpt tusenvis av søte og koselige ark med blomster og hjerter, og pynten er deretter. Men perler og blonder passer liksom litt dårlig til en langhåret, skjeggete mann på 30 :) Heldigvis har jeg noe småtteri som kan brukes til mannfolk, men jeg skulle nok hatt noe mer. Det blir lite pynt på mannekortene. Det fargerike bakgrunnspapiret er stanset ut med deler av et blomstermotiv i Cuttlebugen, og så krøllet og stemplet til fingrene ble brune... Inni brukte jeg arket til å sverte av litt på konvolutten. Inni den er det nemlig et gavekort,og derfor er selve kortet også i dette formatet.




På tirsdag er det Kai Aleksander som har bursdag, og han var det litt lettere å lage kort til. Men ikkeno plankekjøring der, heller! Han ønsker seg penger som jeg tenkte å legge i boksen.

I kveld skal vi på utkledningsfest hos førstnevnte, temaet er skrekkfilm. Gjett om jeg gleder meg :)


2 kommentarer:

  1. Syns begge korta var fine og helt passende til gutt.
    Jeg pynter ofte med knapper på guttekort.
    Skulle likt at du la ut bilde av deg i kostyme, kan tenke meg at det blir litt av en fest!!!
    Klæm :0)

    SvarSlett
  2. Ja, knapper er veldig stilig! Det blir stort sett det jeg bruker også, så nå følte jeg for å prøve meg uten :) Finnes jo sikkert noe guttebling også, men...

    Haha, jeg var meget fin med stort tyllskjørt og ENDA større mage under der. Hohoho.

    SvarSlett