fredag 5. august 2011

Feriebilder

Her kommer et lite drøss med feriebilder! Siden jeg er så heldig og har gode venner som ordner gode redigeringsprogrammer til meg, kan jeg endelig få lagt ut vettuge bilder igjen :) Jeg mangler fortsatt noen småting før jeg kan få gjort de største kunsteriske krumspringene, men jeg har nå iallfall klart å redigere noen fine bilder av de søte små...

Nemi og Fenris inspiserer vognfasilitetene mens vi står i kø for å komme inn i Dyreparken.


Gudfar Atle er snill og viser Fenris rundt.Her ser de på giraffer og sebraer, mens mammaen var mest interessert i å fotografere renainger!

Løvene skal mates, men ventetiden blir lang for små gutter. Da er det fint å ha en Pål å slå litt på.


Ok, det var nå litt spennende likevel, å se på "vov-voven"!


Her ser vi en annen type vov-vov, ulven.

Fenrisulven selv sov seg gjennom hele den seansen...

Egentlig så var nok sandkassa dagens høydepunkt! Godt at barn under tre år går gratis :)


Dagen etter var det tid for båttur. Fenris har selvfølgelig lært (av bestemor) å si batt (båt).

Å, en kald en hadde vært godt nå!

Bading er knall, iallfall når Pål stiller opp igjen :)

Litt kaldt og veldig morro!

Siste dagen var det også godt å avkjøle seg i bassenget etter en lang dag på Sørlandssenteret.
Alt i alt en kjempefin tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar