onsdag 17. august 2011

Prosjekt #1: Postkasse-makeover


Ja, frem til lilleknert kommer må jeg jo finne noe å fylle dagene med. Og en litt forsiktig start var en liten postkasse-makeover. Det er sikkert hundre andre ting jeg heller kunne gjort enn dette, men det gadd jeg ikke.
Bare det å få vasket postkassa skikkelig hjalp veldig, men jeg skulle nå absolutt være mer kreativ, da.




Litt maskeringsteip, hvit spraymaling og litt dymo-merking senere var vi klare. Fikk ikke fjernet teipen etter to-tallet helt, for neglelakkfjerneren min har forsvunnet sporløst, men ellers er jeg ganske så fornøyd! Får da håpe at posten husker hvor kassa vår er nå da :)

3 kommentarer:

  1. Det må jeg si!!!! Skikkelig stilig!!! Og veldig kreativt :0)
    Flink du snuppa!!
    -og jeg syns da virkelig dette var veldig fornuftig å bruke tida på mens du venter, tenk hvor glad postdama blir!!! -den største gleden man kan ha er jo å gjøre andre glad ;0)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Gunn-Hege!
    Postdama blir vel kanskje mest glad for at vi endelig har NAVN på kassa vår? Hahaha :)
    Men den skiller seg iallfall litt ut, da!

    SvarSlett
  3. Næ, så stilig da! Så enkelt, men likevel dritkult! Flink du er=) Morro at du vil følge bloggen min! Ha en fin kveld!

    SvarSlett