torsdag 29. april 2010

4 måneder


På søndag var Fenris 4 måneder gammel. Helt utrolig at tiden kan fly så fort. Da jeg vagget rundt med stor mage synes jeg dagene krøp saaakte avgårde, nå rekker jeg ikke å blunke, engang!

Jeg synes ikke det er lenge siden vesle babyen min bare sov og sov, nå er jeg heldig om han sover tre timer tilsammen i løpet av dagen... Når han er våken smiler og ler han hele tiden, spesielt om noen gidder å "fly" med ham i lufta :) Ellers så elsker han å tygge på hendene sine og han sikler utover alt som er av klær... Han nekter plent å ligge ned i armkroken, skal bare opp og sitte og følge med! Og han er blitt stor gutt, 7905 g! Skulle ikke tro at den gutten bare spiser morsmelk... men joda, grøt er ikkeno stas... Det kommer seg vel, han lider ingen nød, enda. Mamman har bare lyst på litt nattesøvn snart... ;)

1 kommentar:

  1. Åhh, han er bare så søt:)
    Gratulerer så mye med 4 måneders dagen som var:)

    SvarSlett