søndag 11. april 2010

Bytur og babysvømming

Jepp, når man bor på bygda så blir en liten tur til Elverum en "bytur"! I går var vi og besøkte Karina, Ole Martin og Brutus og så fikk vi hilse på vesle Melvin. Han var sååå grom. Melvin er det nyeste medlemmet i familien, en liten labrador- og rottweilervalp. Ble det riktig, Karina? Hehe... Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bilder, for jeg ble litt opptatt da Melvin skulle hilse på Fenris. Små babyfingre kan være veldig morsomme å bite på... Men Melvin var snill, og det gikk bra!

Etterpå dro jeg og Karina til Elverum sammen med Fenris og Brutus. Der tok vi oss en skikkelig gåtur i vårværet, det var utrolig deilig! Sola strålte og det var utrolig mye folk ute, veldig hyggelig :) Var ikke så dumt med bakt potet på Kremmern etterpå, heller ;)

Nå sitter jeg og venter på at gutta mine skal våkne så vi kan dra på babysvømming. Det blir spennende! Første gangen i dag. Det blir nok bra, for Fenris elsker å plaske i vannet i balja si. Og jeg har faktisk funnet badedrakt som jeg har fått presset melkebeholderne inn i, så da må vi jo svømme litt. Gleder meg masse! CK, Eivind, Varg, Hege, Timmi, Nina og Tuva skal også være med. Tror du de tør å slippe oss inn da, eller? Hehe...

Vi har kjøpt noe ala denne som Fenris skal ha på seg i vannet:



Detta blir morro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar