mandag 19. april 2010

I dag er det 1 år siden...


...jeg testet positivt! Etter å ha ventet i fem nervepirrende dager på mensen som aldri kom, viste testen endelig at Fenris var på vei. Det var 1. påskedag, vi sov lenge, vi var på Rena og drakk kaffe, men vi var litt usikre på om jeg egentlig burde drikke kaffe i det hele tatt... Senere kom Eivind og CK på besøk og jeg prøvde veldig hardt å ikke vise at jeg visste hvor mange dager et svangerskap varte.

Ingen visste på dette tidspunktet at vi prøvde å lage baby, selv om mamma skjønte at jeg begynte å tenke tanken :)

Herregud, som tiden flyr! Jeg synes dagene som gravid bare sneglet seg avgårde, men nå sitter jeg her med verdens skjønneste skapning som akkurat har spist banan. Han sover søtt på fanget mitt og er litt irritert for at mamma bråker så fælt på tastaturet. Livet er herlig!

2 kommentarer:

  1. Broren din skjønte det også, når han så alle baby-sidene du var på!

    Hilsen onkl :)

    SvarSlett
  2. Haha, nehei! Jeg som trodde jeg var såååå flink til å skjule det ;)

    SvarSlett