onsdag 14. april 2010

Brystpumpe



Jepp, dette blir et skikkelig mammainnlegg, så det er bare å styre unna hvis du ikke vil lese om brystpumper :)

Men jeg har nå altså kjøpt meg denne, Medela Swing elektrisk brystpumpe. Den er SUPER!

Jeg fant ut at jeg trengte en ny da håndtaket til min manuelle brystpumpe tok kvelden. Da stod jeg på badet hos Karina og bannet og svertet en hel masse... Grunnen til at jeg valgte Medela var egentlig at det var den eneste de hadde på apoteket, og jeg trengte en der og da. Og den er kjempefin! Jeg trenger ikke bruke en muskel på å få ut melk, og den blir ferdig på 1-2-3.

Veldig greit å ha den nå som Fenris av en eller annen grunn synes at venstre melkebeholder er noe herk en liten stund. Må jo holde produksjonen oppe!

Men, nok om melk, i dag skal vi ut og gå tur. Hurra for vårværet!

2 kommentarer: