lørdag 1. mai 2010

Begrense meg?



Ove synes det er bra at jeg har mange hobbyer. Men han synes det er litt synd at jeg ikke får plass til alt utstyret mitt på en plass...

Jeg begynte å lage kort, og da lagde jeg kort utover hele stua. Jeg måtte bare begynne å støpe lys, gjerne utover hele kjøkkenet. Etter at jeg fikk symaskin måtte jeg jo bare teste den, aller helst på spisestuebordet. Når jeg strikker ligger det utover hele sofaen.

Og nå, altså: kaker. Jeg er blitt hekta, jeg har kjøpt bittelitt utstyr fra Spiselige Kunstverk, og i dag fikk jeg altså prøvd meg på min første kake. Med litt pønt. Det er en sjokoladekake med vaniljekrem og MMF (marshmellowfondant). Stakkars Lasse ble mottaker av denne (bursdag i morra, hurra!). Blomstene skulle være knall røde og "grenene" knall grønne, men... Jaja. Det var morro å prøve seg!

5 kommentarer:

  1. Ikke stakkars Lasse Hege, heldige Lasse!!!!
    Kaka ser helt smashing ut den!! Er den halvparten så god som den ser ut har du nok funnet deg en ny hobby med stor suksess =0)
    KLÆM!

    SvarSlett
  2. Kjempefin kake, så flink du er! :)
    Høres ut som meg med det strikketøyet, det er garn i halve sofaen her nå :p

    SvarSlett
  3. Gunn-Hege: Tuuuusen takk, det var nettopp en sånn kommentar jeg fisket etter da jeg postet innlegget! ;)

    Julia: Tusen takk :) Man må jo ha alt tilgjengelig når man strikker, sant...?

    SvarSlett
  4. syns du er kjempe flink jeg!!! :) Og litt rot blir det uansett hva en holder på med.. Du kan jo dra det andre veien og si det at når gubben skal bygge&bo så er det veldig fint at han ikke roter så fælt:p eller.... ? :D

    SvarSlett
  5. Så utrolig flink du er:)

    SvarSlett