mandag 5. september 2011

Her kommer vinteren...

Eller, forhåpentligvis ikke heeelt enda. Men vi er klare! Da pappa kom hjem i går kveld hadde han med seg masse godsaker fra over fjellet - og jeg er like spent hver gang :) Trine er nemlig utrolig flink til å strikke til oss, og vi har fått så mye fint at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, engang!


Fenris har fått ny lue som sitter som støpt. Kjempedeilig! Jeg liker plagg som gjerne er to plagg i ett, at vi slipper glippet mellom lue og hals. Det så ut som om hovedpersonen var veldig fornøyd også!

Og så har vi fått traktor-barnehagegenser :) Den var god og romslig, kjempefin å vokse i!

Og et par ribbestrikka bukser/tjukke stilongs. Tror ikke jeg har sett sånne før, men de var utrolig praktiske. Kjentes veldig behagelige ut, og de er tøyelige så de passer nok lenge.

Må bare kjenne litt på kvaliteten her, altså!

Jepp, absolutt godkjent!

I tillegg fikk vi en blå Nøstebarn-dress (elsker de dressene, vi har fått noen tidligere også, og vi bruker dem MYE!), en "Marius"-dress (UTROLIG stilig!), og en tjukk hals. Gleder meg til å prøve på resten, men nå var tålmodigheten til modellen min slutt for denne gang :)

Tuuuusen takk, kjære Trine!



2 kommentarer:

  1. Hallo :)

    Der fant jeg bloggen din også. Det er meg som har spurt etter vimpel til sønnen min.

    Så kjempe fint strikketøy han har fått seg! Luen og buksen var bare helt fantastisk så dette må jeg vise til moren min :p

    SvarSlett
  2. Så koselig at du stikker innom :)

    Ja, den lua og buksa var bare helt knall, utrolig fornøyd altså. Det lønner seg å ha noen strikkeflinke i familien!

    SvarSlett