tirsdag 7. desember 2010

Tallet er sju



7. desember
7 Gray Pearl middagstallerkener
7 gafler
7 kniver
7 gjester
... og 27 teskjeer.


Sølvtøyet er ikke pusset, men jeg måtte ha generalprøve på julebordet i dag. Det er ikke rent lite prestasjonsangst ute og går når man skal arrangere jul for første gang...


Men det blir iallfall mer og mer julestemning her. Jeg har aldri brydd meg om julegardiner, men fant noe rødt inni skapet, så da ble det sånn.
Lille vennen ligger og sover søtt. Han er lite fornøyd med all julepyntingen om dagen, vil heller leke med mamma. Kulda setter en stopper for uteaktivitetene, så det gjelder å finne på eventyr inne.
Jeg nyter alenetimene om kvelden og å sove litt mer enn 2-3 timer sammenhengende :)
Godt å få tid til litt blogging også!

4 kommentarer:

  1. ..og den ene gjesten er kanskje je...hele kvelden!

    SvarSlett
  2. Så pent det blir :)
    Vi får også gjester på den store dagen, gleder meg.
    Her ligger den lille prinsen ved siden av meg, soving er for pyser må vite. Gleder meg til neste år jeg, når han kan bli med ut å leke i snøen ;)

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Siw Aina! Kjempekoselig med gjester på julaften, og deilig å være hjemme med de små :)

    Ja, det blir stas når de forstår mer av å være ute, det gleder jeg meg til også!

    SvarSlett