onsdag 15. desember 2010

Helt i hundre


Ja, da har jeg faktisk klart å skravle meg til 100 innlegg!
Det går jo litt i rykk og napp med denne blogginga, men når jeg får det til er det fryktelig gøy :)
I dag skal jeg blogge om ingenting.
Og så skal jeg skryte litt.


2. rasjon brune pinner er produsert i dag. Ikke spør meg hvor 1. rasjon ble av...


Fenris hjalp til på sin egen måte.



Og så tok jeg noen bilder av ham oppe i gangen i går. Synes de ble så fine!




Er det noe oppi her a?




Leker litt her jeg, da.



Å, er du her også, mamma?

2 kommentarer:

  1. Jeg blogger alltid om ingenting jeg ;)
    Her spises også alt i en rasende fart. Noen ganger er rista tømt før baksten er kald. Ja ja, de liker det jeg lager i det minste ;)
    Flotte bilder av prinsen.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Vi får ta det som et kompliment :)
    Tusen takk for skryt!

    SvarSlett