tirsdag 3. januar 2012

Jula vår

Ja... jeg kan vel ikke akkurat skryte av å ha gått ned i vekt i jula!
Noen uker før jul tjuvstartet vi nemlig litt, med bursdagsfeiring av storebror...

Varg og Fenris sitter rolig i fem sekunder...


Nam, pølsestjerner!


Vi måtte jo selvfølgelig ha Lynet McQueen- tallerkener...


...og Lynet-kake... forresten så skal jeg aldri, ALDRI mer gjøre narr av kaker som andre har lagt ut bilde av på nettet... for detta er vanskelig! Iallfall for folk uten tålmodighet!


På julaften fortsatte vi med mer sukker, nemlig sjokolade til frokost.


Den smaker best når man har slengt den litt rundt i sofaen...

Etter å ha spist grøt, samlet vi oss på kvelden. Veldig koselig at så mange ville komme! Ove var faktisk på kjøkkenet da jeg tok bilde...

Fenris synes det var godt å drikke julebrus med gaffel.


Og så må man jo slappe av litt etter middagen!


Jeg rakk såvidt å bli ferdig med noen hjemmelagde julegaver.


Bursdagskroner til to som fyller et år snart. Beskrivelse finner du på GodTid.



Jeg sydde også mitt første ordentlige plagg siden ungdomsskolen, en badekåpe! Og jeg sier bare; man lærer så lenge man lever...
Skulle tatt flere bilder, men en overtrøtt gutt var ikke så veeeeldig samarbeidsvillig.

Vi fikk også utrolig mange fine gaver, gutta fikk alt de ønsket seg og alt i alt hadde vi en veldig koselig kveld! Vi var til og med så heldige å få nissen på besøk...

Etter enda mer godt mat og godt drikke i romjulen var det klart for nyttårsfeiring. De store gutta lekte med stjerneskudd før leggetid og sov seg gjennom hele sulamitten.

Kanskje de orker å holde seg våkne for å se på ordentlig fyrverkeri til neste år? :)

3 kommentarer:

  1. Såååååå flink til å sy!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Så herlig jul dere har hatt!:) Og så gøy å se kronene! Flink du er!

    SvarSlett
  3. Ikke like fin som din, men de ble nå godt mottatt :)

    SvarSlett