torsdag 5. januar 2012

Husmorfri!

Det er ikke hver dag jeg ser sånn ut på håret! Men noen ganger er det faktisk godt å slippe unna noen bleieskift og bare bli dullet med av denne karen:

Tommy er den eneste som får røre håret mitt, noe som dessverre fører til at jeg klipper meg en gang i året (maks), fordi jeg er så treg til å komme meg til Oslo. Men når vi først møtes er det utrolig koselig, og han er alltid kjempesnill og gir meg Tommys "husmorstyling"! :)

Einar er også med, han pleier visst å ta seg av manikyren mens damene får håret fikset...

Silje fikk litt husmorstyling, hun også (ekke bare husmødre som setter pris på sånt!),

mens Pål måtte ta i et tak som barnevakt. Heldigvis for oss var Storm veldig grei mot mammaen sin og bestemte seg både for å ta flaske OG drikke morsmelkerstatning.

Marianne var også med denne kvelden i romjula, utrolig koselig å se henne igjen!

Karina fikk selvfølgelig også en dose glamour med seg ut på pøbben. Vi var definitivt de hotteste husmødrene ute den kvelden altså!

4 kommentarer:

  1. Så lekkert hår Hege! Alle fortjener litt luksus iblandt :) Ha en fantastisk januarhelg!

    SvarSlett
  2. Det var et knippe snertne sneller ja!!
    Vel fortjent luksus Hege!!!!

    SvarSlett
  3. Jeg hadde en super kveld, aldri dumt med husmorstyling;o)

    SvarSlett
  4. Heeelt enig med dere alle tre :)

    SvarSlett