onsdag 19. oktober 2011

Mitt lille menneske



Den flotte bloggen øyeblikk.net har nå en konkurranse gående som heter "Et barn er et lite menneske". Jeg klarer jo ikke å dy meg og må slenge meg med!



Bildet mitt er selvfølgelig av fineste Fenris, helt oppslukt i å plukke stein hos bestefaren sin. Om det finnes noe som er mer stas enn å plukke stein, vet jeg ikke. Kanskje får han noen nye hobbyer etterhvert? Bildet er tatt i sommer etter et koselig overnattingsbesøk hos bestefar og besto.

Blir med på konkurransen, du også!

6 kommentarer:

  1. Et kjempeflott bilde! Bra komponert :)

    Tusen takk for at du deltar i vår fotokonkurranse!
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  2. Flott bilde! Liker den tette beskjæringen! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Jeg deltar også i denne konkurransen og måtte selvfølgelig inn og titte på ditt bidrag!

    Herlig bilde! Veldig annerledes og interessant!

    Lykke til i konkurransen.
    Fabelaktig hilsen
    Maia

    SvarSlett
  4. Nydelig! Du er virkelig en dyktig fotograf!

    SvarSlett