lørdag 8. oktober 2011

Matpakkis.


"Hæh? Matpakkis?" tenkte jeg og måtte jo undersøke videre. Men joda, en matpakkis har jeg faktisk aldri hørt om eller sett, så derfor måtte jeg slenge meg på enda en giveaway denne helga. Dette er altså en voksduk sydd sammen sånn at man lett kan pakke inn maten så den holder seg frisk og rask til lunsj. Og så kan man bare tørke av den og bruke den om igjen flere ganger. Genialt!

Det er Tone på Vi på Kosberg som gir bort denne innretningen og jeg er selvfølgelig med!

4 kommentarer:

  1. Så morro at du vil være med på vår lille give away=) Og for en stilig header du har fått! Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk og i like måte! :)

    SvarSlett
  3. for en fantastisk oppfinnelse tenker jeg!!!
    I frykt for å ikke vinne om jeg blir med på give away, kjøper jeg like godt en med det samme :0)
    Takk for tips!!
    Klæm!!

    SvarSlett
  4. Så smart du er! Tenker den blir genial, jeg :)

    SvarSlett