tirsdag 23. november 2010

Ny hobby og sånn...


Nei, det er ikke meg som har ny hobby denne gangen.
Fenris har lært seg å åpne kjøkkenskapene. Veldig morsomt! Konditorfargene til mamma er superfine tyggeleker, og gryteunderlagene er herlige lekeballer. Så mens Fenris tygger, lager jeg mat.

I går lagde jeg pølser med hjemmelaget potetmos og gode grønnsaker i. Det var UTROLIG godt! Så godt at jeg måtte ta flere bilder for å dokumentere.


Potetmosen lagde jeg bare ved å mose kokte poteter. Jasså? Og så hadde jeg oppi litt ferdig kokt lapskausblanding. Ja, så luksuriøs er jeg altså, men de grønnsakene er utrolig fine til mye forskjellig! Og så rekker de ikke å bli dårlige i fryseren min.

Jeg tenker at denne potetmosen kan være fin når Fenris ikke vil ha grønnsaker senere :) (Han likte forresten potetmosen veeldig godt i går).


Søndag var det badedag. Se på sjarmøren, da :)
Litt enklere å være to stykker når man skal ta badebilder.

Er jeg pen fra denne siden også, mamma?
JA; DU ER PEN FRA ALLE BAUER OG ENDER OG KANTER, gutten min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar