mandag 13. september 2010

Sjokolade, lys og bestemødre

Mmm... på onsdag har svigermor bursdag, og hva gir man til damen som har alt? Sjokolaaaaade! Ikke hjemmelagd dessverre, men hjemmestøpt? Jeg har fått låne hjerteformene av mamma. Utrolig fine!
Dinosaur-formene hadde jeg selv. Er de ikke kule? :)
Jammen bra jeg loggfører (og får dårlig samvittighet over) alt jeg spiser, hvis ikke kunne jeg gått helt bananas i kveld... I stedet dekorerte jeg noen lys. Ikke hjemmestøpte denne gangen, for det hadde jeg ikke tålmodighet til. Måtte teste teknikken som Trinemor tipset meg om :) Veldig fornøyd med disse som blir en del av gaven til svigermor:
Måtte jo lage noen dyriske lys også, vet ikke helt hvem som får disse enda:
Har ikke heeelt fått inn teknikken, men disse ser bedre ut enn det første jeg prøvde meg på iallfall...
Lys fra Europris, servietter fra Europris og Kid.
Og til slutt måtte jeg slenge med et bilde av Fenris og bestemødrene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar