søndag 12. september 2010

Jeg har blitt inspirert!

Inspirasjonen har jeg funnet hos Tines Kreative Hjørne.
Jeg har lenge tenkt på å lage en oppslagstavle der jeg kan vise frem fine kort og bilder vi får. Jeg tenkte egentlig veldig innviklet, men så laget Tine et innlegg om denne fine greia, og jeg falt helt for den! Så da gutta tok seg en rusletur i formiddag slengte jeg sammen denne rimelig fort:


Rammen er lagd av sånne strø som man får fra byggvaren for å legge mellom plankene så de ikke vrir seg og at de skal tørke. Vi har jo masse sånne liggende etter at vi malte panelen her i sommer.
I går var jeg også avgårde og kjøpte hønsenetting. Klesklypene i tre er fra Biltema og det tror jeg faktisk hyssingen er, også. Jeg ga rammen et kjapt strøk med fargen sand for at den skulle passe fint i gangen...
Og så måtte jeg bare henge opp noen av de flotte kortene vi har fått! Gleder meg til vi får flere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar