mandag 17. september 2012

Jeg har bursdag...


...snart. Derfor er det noen som har lurt på hva jeg ønsker meg.
Nå trenger dere ikke å lure mer! :)


NextBase Click and go dvd-spiller til bil

Sokker

Et spann (eller flere) Butinox Futura dekkbeis i fargen beige

Putekasse (denne er fra Keeter, jernia.no)




Do-lokk. Gjerne et som passer til doen vår, og som ikke sklir av om du setter deg litt skakt. Veeeldig gjerne med soft-close-funksjon sånn at små barnehender ikke blir klemt.
Eller gavekort.

Tempur-pute.

Bil-holder til iPhonen. Denne lader og fungerer som handsfree (http://butikk.naf.no/dension-iphone-cardock/product/53494).

Gamle meieri/margarin/bryggerikasser.

IKEA Hemnes kommode

IKEA Stuva benk

Tomme Pringles-bokser til å støpe lys i

Linnea Myhre - Evig søndag

En sekk dopapir

En frisørtime på Kløppern

Skittentøyspose fra Kremmerhuset

Svarte rammer til bildevegg

Ny verandadør

Bluse fra Lindex (http://www.lindex.com/no/dame/generous/bluser-topper/6879927/Bluse/?styleId=34734708)

Ugle-lampe fra Kremmerhuset

iPhone-telefon




Musematte fra coolstuff.no

Negativ/dias-scanner fra clas ohlson (499,-)




Ei kake (hint, hint, Ove).












5 kommentarer:

  1. åååårh, gøy med fødselsdag!!
    Tips til å scanne negativer: Dörr Slide Duplicator.
    Denne har jeg (bruker ett minilysbord så har jeg hvitbalansen også i boks) Syns å huske at den ikke kostet så mye (kjøpte den for noen år siden) Veldig mye høyere kvalitet på filene enn hvis de scannes.
    Hehe, Dette er ikke en befaling, bare ett tips :) MEEEN jeg har også oppskrift på den kaka med kvikklunsj rundt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Forresten: mange kjekke ting du ønsker deg :)

      Slett
    2. Aha, tusen takk! :)Har ikke noe lysbord da, men kan kanskje bruke noe annet, evnt :)

      Hehe, send den oppskrifta til gubben min!!! Hahahaha.

      Slett
  2. Gratulerer så mye med vel overstått :)
    Fikk du alt du ønsker deg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj ser du har svart meg :) Ingen problem å bruke noe annet, kan være hva som helst! Mitt lysbord er litt mindre enn ett A4 ark så det er ikke vildt det heller :)

      Slett