onsdag 6. juni 2012

Nummer tvåhundrade!

Dette er blogginnlegg nummer 200! Jess!

Ja, bloggen er ikke det mest prioriterte om dagen... Storm har begynt å dytte seg rundt, og Fenris driver og blir frisk fra en halsbetennelse, så jeg kjenner at jeg er glad for at Ove snart kommer hjem! Men her er iallfall noen bilder fra den siste tida, såpass kan jeg klare :)

 Fenris har blitt fotballspiller! Idrettslaget har startet opp fotballek for de minste, fra 3-5 år. Hjelpes! Dette bildet er etter første treninga, en litt sliten gutt spiser kveldsmat. Jeg fikk ikke tatt noen bilder på trening, fordi jeg er TRENER. Hahahaha :)

 Bestegutta koser seg i Osensjøen. Nyyydelig vær!

 Storm er litt usikker på om han koser seg eller ikke i Osensjøen...

 Og så var det håret, da... Stakkars. Mammaen hadde ikke hjerte til å klippe ham til 17. mai, men nå hadde det blitt så langt at det hang ned i øya og tovet seg hele tida. Da var det på tide med en klipp... Sju måneder gammel, altså!

 Mamma, hvor har det blitt av håret mitt?

 Detta vart rart...

Muttern, hva har du gjort med lillebror?

3 kommentarer:

  1. Jøss, heldig med hårveksten hører jeg. Fine gutter :))

    SvarSlett
  2. Grattis mæ blogginnlegg nr.200! Alltid kosle å sjå fine bilda og les oppdateringa!

    Supermamma fra før, og no æ du fotablltrener å! sweet! :D
    Glede me t å sjå dåkk i sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahahahahahaha! ;)

      Vi gleder oss også!

      Slett