mandag 17. januar 2011

Seriøst

...jeg tror jeg mister forstanden! PC-er må da være lagd for å gjøre folk gale... Jeg har brukt minst en halvtime på å skrive dette innlegget, mens PC-en finner det for godt å skru seg av og på i tide og utide for å oppdatere, installere og hvem vet hva.

Nå er heldivis laderen til macen min underveis, den har jo bare brukt tre uker på å komme seg hit. Inntil da blir det uredigerte bilder rett fra telefonen. Her er ett jeg tok i dag, se på gutta krutt!

Timmi og Fenris:

Her så Fenris veldig stor ut, men det er bare fordi han har smuglånt kjelka til Timmi! Gutta diskuterte seg imellom og fant ut at de skulle byttelåne farkost på vei hjem.

Etter at jeg skrev det forrige innlegget har jeg faktisk begynt å jobbe litt! Det er utrolig godt å komme seg ut av huset litt, og far og sønn stortrives her hjemme. Barnehageplass er jo fortsatt umulig å oppdrive, men så lenge far har permisjon kan mor jobbe så mye hun vil.





Fenris har blitt superflink til å gå, men det er nok litt uvant å tasse rundt med store sko på beina...

Han har forresten også blitt veeeldig flink til å klatre opp og ned av sofaen... Jeg blir gal! Her om dagen "gjemte" han seg på tv-benken! Mor får iallfall trim nok :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar