mandag 12. juli 2010

Endelig Os-tur!

Etter å ha stirret på mamma leeeenge, sånn her:

...skjønte hun endelig at jeg ville dra til Os! Jeg vil se hvordan besten og besto har det også, tenk. Vi reiser i morgen tidlig, og nå er alt pakket og klart. Her hjelper jeg mamma med å pakke kofferten:
Jeg måtte ut, for mamma skulle visst ha med noen flere viktige ting. Jaja...
Her på Rena er det kjempevarmt, så det blir godt å komme opp i lufta og kjøle seg ned litt! Jeg har kjørt sånn fly før jeg, ikkeno problem, og denne gangen flyr vi ikke så lenge, engang.

Mamma gleder seg også masse, flyr rundt og stresser og prøver å få med alt som skal være med. Bare jeg får maten min, så er jeg fornøyd :)

Vi blir borte en uke, men mamma får sikkert oppdatert selv om vi er i et annet hus! God tur til oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar